U PISMU 2 svečano otvoren 15. Tjedan cjeloživotnog učenja

Written by on 28 rujna, 2021

Aktivnosti 15. Tjedna cjeloživotnog učenja, koji se održava od 27. rujna do 3. listopada 2021., započele su u ponedjeljak, 27. rujna svečanim otvorenjem u Poduzetničkom inkubatoru PISMO 2.

Riječ je o Nacionalnoj obrazovnoj kampanji usmjerenoj na promociji stjecanja znanja i kada građani završe uobičajene faze obrazovanja. Tijekom Tjedna cjeloživotnog učenja građani će imati mogućnost posjećivati besplatne radionice, predavanja, okrugle stolove i koncerte, dok će niz obrazovnih ustanova otvoriti vrata i omogućiti potencijalnim polaznicima da se upoznaju s mogućnostima obrazovanja koje nude.

U okviru Svečanoga otvorenja, s ciljem približavanja ideje o cjeloživotnome učenju ciljnim skupinama ove kampanje, ispred Poduzetničkog inkubatora PISMO održan je i 13. Sajam cjeloživotnog učenja. Na Sajmu su ustanove za obrazovanje odraslih predstavile javnosti programe obrazovanja odraslih koje provode, nudeći već tradicionalno i vaučere za besplatno pohađanje jednog od obrazovnih programa.

Dodijeljena su priznanja za doprinos razvoju obrazovanja odraslih kojima se želi istaknuti, promovirati i odati priznanje pojedincima koji su, baveći se ovim područjem aktivno više od 40 godina, svojim radom i djelovanjem zadužili obrazovanje odraslih u Hrvatskoj na stručnoj i znanstvenoj razini.

Također su dodijeljene i nagrade za postignuća u učenju odraslih osoba “Maslačak znanja”. Dobitnici nagrade su pojedinci koji su odlučili proširiti svoja znanja i vještine, raditi na sebi i svome osobnom razvoju.

Organiziranjem nacionalne obrazovne kampanje već petnaestu godinu zaredom ističe se, važnost kontinuiteta promicanja cjeloživotnog učenja te posljedičnog jačanja svijesti građana da je upravo cjeloživotno učenje odgovor na izrazito dinamične promjene u brojnim segmentima društva i svakodnevnog života, uključujući i promjene na tržištu rada te da se unatoč svim okolnostima može i treba cjeloživotno učiti i obrazovati.

Europska dimenzija kampanje naglašena je činjenicom da se kampanja provodi u okviru ESF-ova projekta Promocija cjeloživotnog učenja faza II čiji je opći cilj podizanje svijesti o važnosti cjeloživotnog učenja te povećanje sudjelovanja, odnosno uključenosti odraslih u procese cjeloživotnog učenja, kako bi se jačala konkurentnost odraslih na tržištu rada i ojačali osobni kapaciteti pojedinca za aktivno djelovanje u društvu.

Foto: Tomislav Koran


Current track

Title

Artist